PPC

Kateřina Jechová
Jak efektivně řídit online marketingový rozpočet Správné řízení online marketingového rozpočtu je klíčem k úspěchu vašich online kampaní. Nezáleží na tom, zda jste malý podnikatel nebo vedete velkou společnost, efektivní výdaje mohou rozhodovat o vašem úspěchu na trhu. V tomto článku si ukážeme, jak efektivně plánovat, spravovat a optimalizovat online marketingový rozpočet, abyste dosáhli maximálního...
Číst více
Jan Brychta
SEO vs PPC u SMB. Jak se v tom vyznat? Online komunikace menších a středních firem (SMB) se obvykle skládá jak z metod SEO (optimalizace obsahu pro vyhledávače), tak kampaní formou PPC (platba za klik). Každá metoda má své specifické výhody, proto se podíváme, kdy jak může být výhodná jejich vzájemná kombinace.  Obě metody, tedy...
Číst více
Kateřina Jechová
Jak správně nastavit rozpočet pro vaši PPC kampaň?   Plánování rozpočtu pro PPC kampaň je klíčové pro dosažení efektivních výsledků bez plýtvání prostředky. Ať už jste malý podnik nebo velká firma, správné nastavení rozpočtu vám umožní lépe sledovat návratnost investic (ROI) a dosáhnout vašich obchodních cílů. Tady je několik kroků, které vám pomohou s optimalizací...
Číst více
Kateřina Jechová
Remarketing v PPC kampaních: Jak znovu oslovit potenciální zákazníky Remarketing v PPC kampaních? Remarketing je mocným nástrojem v rámci PPC kampaní, který vám umožní znovu oslovit návštěvníky vašeho webu a přeměnit je v potenciální zákazníky. Tato strategie je obzvlášť efektivní, když potřebujete posílit povědomí o značce. Zároveň chcete zvýšit konverze a maximalizovat návratnost investic (ROI)....
Číst více
Kateřina Jechová
Proč vaše firma potřebuje PPC kampaně? Sestavili jsme pět klíčových důvodů, proč by vaše firma potřebuje PPC kampaně a pro by měla investovat do PPC kampaní: Okamžitá viditelnost a rychlé výsledky PPC (Pay-Per-Click) reklamy umožní vaší firmě rychle vyskakovat ve vyhledávačích a na dalších platformách. Na rozdíl od SEO, jehož efekt se může projevit v...
Číst více
Jan Brychta
Správně nastavené SEO a PPC kampaně jsou ideálním nástrojem pro zvýšení konkurenceschopnosti vaší firmy. Dokážete ale tyto nástroje využít opravdu efektivně? Optimalizace vašich stránek pro vyhledávače čili SEO zajistí, že váš web se bude objevovat na nejvyšších příčkách vyhledávání při zadání klíčových slov, které nejlépe charakterizují obor vaší činnosti. Jak zvýšit konkurenceschopnost vaší firmy Jak...
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter