Chci zvýšit obrat na e-shopu
Jako člen Visibility Group, děláme komplexní online marketing za rozumné ceny pro jednotlivce i firmy po celé ČR.
a nastartovat svůj podnik
CASE STUDY
Představení klienta
Cube Store Karlovy Vary je největším prodejcem jízdních kol a elektrokol CUBE
a prvním CUBE Store v České Republice.
Klient oslovil Visibility v roce 2021
s požadavkem na propagaci e-shopu
a zvýšení tržeb.
Cíl spolupráce
Zvýšení počtu objednávek a jejich hodnoty
Zvýšení návštěvnosti eshopu
Stanovení rozpočtu
Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a
vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase navýšili kredit.
Postup Adstartu
Klient v minulosti neměl aktivní kampaně na Google, a proto jsme zvolili postupný přechod z klasických kampaní ke kampaním využívajícím strojové učení, které se řídí výsledky z minulosti. Jako základ byla stanovena propagace v Nákupech Google a zpětné oslovení uživatelů v remarketingu. Po získání dostatečného počtu objednávek z manuálních kampaní jsme přešli ke strojovému učení a v posledních měsících u klienta úspěšně spravujeme Performance Max kampaň, která dosahuje velice uspokojivých výsledků. Vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase navýšili kredit.
Závěr
I přes vysoce konkurenční prostředí na trhu s jízdními koly
a elektrokoly jsme u klienta dosáhli výsledků nad jeho očekávání a pokračujeme ve dlouhodobé spolupráci i nadále.
Nyní mimo nastavení e-shopu spravujeme také linkbuilding (tvoření zpětných odkazů).
CASE STUDY
Představení klienta
Holitextil s.r.o. provozuje showroom a prodejnu s eshopem zaměřeným na ručně šité doplňky pro kojence vlastní značky SI for babies. Na prodejně i v eshopu však může zákazník nakoupit I vybrané produkty dalších výrobců, které vhodně doplňují sortiment místní značky.
Cíl spolupráce
Zvýšení prodeje přes eshop
Propagace vlastní kvalitní značky vybavení
Stanovení rozpočtu
Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase utracený kredit ztrojnásobili.
Postup Adstartu
Protože se jedná o dosti specifické zboží, doporučili jsme jako hlavní atribuční kanál Instagram a Facebook, kde cílíme na publikum specificky vybrané k sortimentu. Taktéž zpětné oslovení návštěvníků webu bylo použito právě na sociálních sítích, kde vyniká produkt svou estetickou stránkou a kvalitními grafickými podklady. Klient hojně vyhlašuje slevové akce, kterých samozřejmě v marketingové propagaci využíváme. V Google jsme zvolili cestu produktových inzerátů, které mají nadprůměrné výsledky.
Závěr
Cestou postupného zlepšování povědomí o kvalitní značce a podporou prodeje v eshopu jsme docílili pevného zakotvení na českém trhu a velice zajímavých tržeb nejen na eshopu. Do budoucna plánujeme další navýšení rozpočtů a tím i výkonu kampaní na Google I sociálních sítích. S klientem Adstart zanedlouho oslaví druhé výročí intenzivní spolupráce.
Reference
Co říkají naši klienti
“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”