Dostaňte se do obrazu v online marketingu

SEO bible: jak zvýšit návštěvnost pomocí linkbuildingu a optimalizace webu
Máte e-shop nebo prodejní web? Pokud nejste jako ta cimmrmanovská hospůdka a CHCETE, aby vám tam chodili lidi, SEO a optimalizace bude cestou, po které se vydat. V prvním dílu našeho seriálu jsme se podívali, jak používat klíčová slova, psát meta data a pracovat s...
SEO bible: jak zvýšit návštěvnost pomocí optimalizace (Vol.1)
Optimalizace stránek pomocí SEO je náš denní chleba. Stovkám klientů pomáháme v agentuře zvýšit návštěvnost jejich webů i e-shopů a pracovat správně s obsahem, aby zaujali čtenáře i vyhledávače. V prvním díle našeho manuálu se podělíme se o pár drobečků, které se nám...
Jak zvýšit návštěvnost e-shopu?
E-shop bez návštěvníků je jako výkladní skříň obchodu v ulici, kam nechodí lidi. Taky nic neprodáte. Otázka dne tedy zní: Jak zvýšit návštěvnost prodejního webu a jak ho nejlépe propagovat? Vytvořili jsme check list kroků, které vám s tím pomůžou. Je to seznam...
Co od vás potřebuje PPC specialista ke spuštění online kampaně?
Rozhodli jste se šlápnout do online marketingu a obrátili se na profesionály. Na nás? Skvělá volba. Vy rozumíte nejlépe tomu, jaká vybrat plastová okna, jak opravit pračku nebo jaký LCD displej je nejlepší. My jsme zase machři na online marketing a umíme potenciální...
Co jsou to PPC reklamy a jaké zvolit pro váš byznys?
PPC reklama, zaklínadlo marketingových šamanů, na které jste možná již narazili při komunikaci s agenturou nebo při sestavování svého marketingového mixu. Zkratka PPC neboli Pay Per Click představuje typ výkonnostní online reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za...