Blog o marketingu
Články ze světa digitálního marketingu, témata, která vás zajímají, odborné články, marketingové novinky i zajímavosti. To vše pro vás píšeme pravidelně, tak nás sledujte.
Obsahové články z marketingu
Představte si reklamy, které se samy přizpůsobí nejen obsahu webu, na němž se zobrazují, ale i chování či preferencím čtenářů nebo dokonce výrazům, jež sleduje a vyhledává vámi vybraná cílová skupina. Zní to jako splněný sen všech marketérů? Pak se prosím seznamte s Dynamic Ads. Dynamické reklamy jsou typem online komunikace, která se dokáže automaticky...
Číst víceV digitálním marketingu často slýcháme: „Buďte aktivní na sociálních sítích, pomůže vám to se SEO.“ Ale je to pravda, nebo jen další marketingový mýtus? Pojďme se podívat na to, jak (a jestli vůbec) se přítomnost firmy na Facebooku, Instagramu, LinkedInu či TikToku promítá do její pozice ve vyhledávačích, konkrétně v Googlu. Co říká Google?...
Číst vícePřipravili jsme pro vás souhrn praktických rad, jak založit a psát vlastní blog, ať už osobní, nebo firemní. Rozhodli jste se začít psát vlastní nebo firemní blog? Jako u každé činnosti si nejprve stanovte reálný cíl. Máte v úmyslu sdílet se čtenáři své znalosti nebo spíše budovat vlastní značku či jen dovést zákazníky...
Číst víceKvalitní fotografie produktů, které na své webové stránce nabízíte návštěvníkům, jsou jedním ze zásadních prvků ovlivňujících úspěch vašeho e-shopu i jeho prodejní čísla. Připravili jsme pro vás ucelené shrnutí a podrobné vysvětlení pětice klíčových zásad pro ideální podobu produktových fotografií prezentovaných v rámci vašeho e-commerce projektu. Doplnili jsme je také o několik tipů založených...
Číst víceTvorba a rozesílání newsletteru je skvělý způsob, jak udržovat kontakt se zákazníky, zvyšovat prodeje a budovat značku. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak rozjet rozesílání newsletteru přehledně krok za krokem. Na úvod je třeba si určit jasný cíl, kterého chcete dosáhnout. Budete chtít své zákazníky informovat, bavit nebo vzdělávat? Či jim prostě a...
Číst víceV marketingovém světě existuje celá řada metrik, které pomáhají firmám porozumět jejich výkonu na trhu. Jednou z klíčových, ale často opomíjených, je Share of Voice (SOV). Co tedy vlastně znamená SOV, jak se počítá a proč je důležité ho sledovat? Pojďme si vysvětlit nejen definici share of voice, ale i to, jak ho využít v...
Číst víceDržte krok s online marketingem