Návody

Návod jak postupovat při založení eshopu
Kateřina Jechová
Založení úspěšného e-shopu vyžaduje promyšlený přístup a dodržení několika klíčových kroků. Provedeme vás procesem od počátečního nápadu až po spuštění a růst vašeho e-shopu. Jak tedy založit eshop? Ideální postup při založení e-shopu   1. Vyberte správné jméno pro váš e-shop a zaregistrujte doménu Prvním krokem při založení eshopu, je výběr názvu vašeho e-shopu, který...
Číst více
Kateřina Jechová
Změna názvu stránky na Facebooku může být klíčová strategie pro značky nebo firmy, které se snaží oživit svoji online přítomnost nebo jednoduše reagovat na změnu zaměření své činnosti. Jak změnit název stránky na Facebooku? Facebook umožňuje správcům stránek změnit název stránky, avšak tento proces je regulován pravidly platformy a vyžaduje schválení od Facebooku. Jak změnit...
Číst více
Kateřina Jechová
Digitální marketing je nezbytnou součástí podnikání. Možnost najmout si freelancera pro spravování vašeho digitálního marketingu může být lákavá pro mnoho malých a středních podniků kvůli nižším nákladům a flexibilitě. Svěřit se do rukou digitální marketingové agentuře ale nabízí řadu výhod, které mohou přinést lepší, kvalitnější výsledky a dlouhodobější úspěch.   Proč je lepší mít digitální...
Číst více
Kateřina Jechová
Vytváření buyer personas je zásadním krokem v marketingové strategii, který pomáhá lépe pochopit a cílit na vaše ideální zákazníky. Buyer persona je fiktivní, generalizovaná reprezentace vašeho ideálního zákazníka, která vám pomáhá pochopit potřeby, chování a motivace vašich cílových skupin. Níže naleznete kroky, jak efektivně vytvořit buyer personas. Buyers personas Shromažďujte informace   Začněte shromažďováním informací...
Číst více
Kateřina Jechová
Při tvorbě webových stránek, aplikací nebo jakéhokoli digitálního produktu je zásadní zajistit, aby uživatelské rozhraní (UI) a uživatelská zkušenost (UX) byly na co nejvyšší úrovni. Základní analýza UX je prvním krokem k pochopení, jak uživatelé interagují s vaším produktem. Zároveň pomáhá i k identifikaci oblastí, kde je potřeba zlepšení.   Jak si udělat základní analýzu...
Číst více
Kateřina Jechová
V dnešním konkurenčním světě je pochopení vaší cílové skupiny klíčové. Ať už jste start-up, malý podnik, nebo velká korporace, efektivní marketing a produktové strategie jsou nezbytné pro dosažení a převážně udržení zákazníků. Zde je několik kroků, jak identifikovat a pochopit vaši cílovou skupinu, aby vám podnikání prosperovalo. Jak poznat vaši cílovou skupinu? Analýza stávajících zákazníků...
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter