Google Ads

Kateřina Jechová
Od 1. března 2024 přechází Google na novou verzi systému souhlasu s cookies, známou jako Google Consent v2. Tato aktualizace je reakcí na nejnovější právní požadavky a směřuje k posílení ochrany osobních údajů.   Google Consent Mode 2.0 je nástroj od Google vytvořený pro zajištění souladu s regulacemi ochrany dat a soukromí, přičemž se snaží...
Číst více
Kateřina Jechová
Vaše podnikání musí být viditelné a přístupné pro vaše potenciální zákazníky – a to převážně v online prostředí. Google My Business (GMB) představuje kritický nástroj v arzenálu každého lokálního podnikání, který umožňuje spravovat, jak se vaše podnikání zobrazuje na Googlu. Tento článek vás provede od základních informací až po pokročilé strategie, klíčové kroky k optimalizaci vašeho GMB profilu pro zvýšení viditelnosti a poutání...
Číst více
Google analytics a jak je využít
Kateřina Jechová
Google Analytics (GA) je pokročilý analytický nástroj, který webovým vývojářům a marketérům poskytuje detailní data o návštěvnosti a interakci uživatelů na jejich webových stránkách. Tento nástroj umožňuje sledovat různé aspekty návštěvnosti, jako jsou zdroje návštěvníků, doba, kterou na webu strávili, chování na stránce, míra odchodu a konverzní poměry.  Data z GA pomáhají identifikovat silné a...
Číst více
Kateřina Jechová
Google Ads v podnikání Google Ads, dříve známý jako Google AdWords, je platforma pro online reklamu, která umožňuje firmám a jednotlivcům zobrazovat reklamy na vyhledávači Google a jeho reklamní síti. Uživatelé mohou vytvářet a přizpůsobovat reklamy tak, aby oslovily potenciální zákazníky na základě jejich vyhledávacích dotazů, zájmů, demografie a dalších faktorů. Inzerenti musí pečlivě vybírat...
Číst více
Kateřina Jechová
Jak funguje a co je PPC reklama? PPC (Pay-Per-Click) zkatka vychází z anglického “Pay Per Click”,což v překladu znamená “Plať za klik”.  Je jedním z nejdůležitějších nástrojů online marketingu, který pomáhá firemním webům získat rychle a efektivně více organické návštěvnosti. PPC kampaně umožňují firmám zobrazovat své reklamy na vyhledávacích stránkách, sociálních sítích a dalších webech....
Číst více
Kateřina Jechová
Optimalizace landing page (vstupních stránek) je proces, kterým se zlepšuje účinnost a konverzní míra webových stránek, které mají za cíl přilákat a přesvědčit návštěvníky k určité akci, jako je nákup produktu, stahování e-booku, registrace na webinář nebo vyplnění formuláře. Landing page by měla být jednoduchá, přesvědčivá a relevantní pro cílovou skupinu. Optimalizace landing page se...
Číst více

ODEBÍRAT newsletter

Buďte vždy v obraze ve světě online marketingu