Content marketing

Identita v marketingové strategii
Barbora Novotná
Vizuální identita hraje klíčovou roli v marketingové strategii každé firmy.   Správně navržená identita nejenže pomáhá značce vyniknout, ale také buduje důvěru a zapamatovatelnost mezi zákazníky. Při pohledu na známá loga si každý ihned spojí konkrétní společnost, což dokazuje sílu vizuální identity. Jak ji ale efektivně využít ve vaší marketingové strategii?   Co je vizuální identita?...
Číst více
AI nástroje v marketingu
Jan Brychta
Lednový Marketing Meeting zmapoval neustále se rozšiřující možnosti, jak využít umělou inteligenci při tvorbě nejen reklamního obsahu.     První letošní konferenci, jež pod hlavičkou Marketing Meeting připravuje platforma Tuesday Business Network, zasvětili organizátoři novinkám v oblasti AI nástrojů určených primárně pro marketingové profesionály. Podobnému tématu se věnoval i lednový #VISIčtvrtek s podtitulem AI revoluce v...
Číst více
Automatizace emailových kampaní
Jan Brychta
Automatizace e-mailových kampaní je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro úsporu času a zlepšení výsledků.    Nejnovější trendy a osvědčené postupy se zaměřují na personalizaci, umělou inteligenci a efektivní řízení zákaznické cesty. Automatizace emailových kampaní se v současnosti zaměřuje na hlubší úroveň personalizace za použití dynamického obsahu přizpůsobeného preferencím uživatelů.    Segmentace a zapojení AI Důležitým...
Číst více
proč obsahový marketing funguje
Jan Brychta
Obsahový marketing je komunikační disciplínou s úctyhodnou tradicí. Přesto je ovlivněn aktuálními trendy, které musíte při tvorbě vhodného contentu zohlednit.   Připravili jsme pro vás přehled pěti zásadních faktorů, které by mohly mít podstatný vliv na účinnost content marketingových strategií.   AI přehlcení vs. lidská autenticita S masivním rozšířením obsahu generovaného pomocí umělé inteligence se...
Číst více
Předjarní úklid v marketingových kanálech: Optimalizace sociálních sítí a e-mailových databází 1
Kateřina Jechová
Předjarní úklid v marketingových kanálech: Optimalizace sociálních sítí a e-mailových databází   Předjaří je ideální čas na revizi a optimalizaci marketingových kanálů. Stejně jako doma uklízíte a organizujete věci, můžete udělat pořádek ve svých digitálních aktivitách. Sociální sítě a e-mailové databáze patří k základním nástrojům marketingu, a jejich efektivní správa je klíčem k úspěšné komunikaci...
Číst více
Typické chyby v digitálním marketingu a jak se jim vyhnout 2
Kateřina Jechová
Typické chyby v digitálním marketingu a jak se jim vyhnout   Digitální marketing je dynamický a rychle se měnící obor, který nabízí nekonečné příležitosti, ale také skrytá místa, která mohou firmám ublížit. Vyvarování se běžných chyb může rozhodujícím způsobem ovlivnit úspěch vašich kampaní. V tomto článku se podíváme na některé typické chyby v digitálním marketingu....
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter