Content marketing

Jak sociální sítě ovlivňují strategii firem
Barbora Novotná
Jak sociální sítě ovlivňují prodejní strategii firem   Sociální sítě se staly jedním z nejvlivnějších nástrojů moderního marketingu. Firmy všech velikostí využívají platformy jako Facebook, Instagram, LinkedIn nebo TikTok k budování značky, oslovování zákazníků a podporování prodeje. Jejich dopad na prodejní strategie je zásadní a neustále se vyvíjí. Pojďme se společně podívat, jak sociální sítě...
Číst více
Jak vytvořit obsahovou strategii, která přitáhne zákazníky
Kateřina Jechová
Jak vytvořit obsahovou strategii, která přitáhne zákazníky Obsahová strategie je dnes jedním z nejefektivnějších nástrojů marketingu. Dobře promyšlený obsah dokáže oslovit, vzdělávat a především přitahovat zákazníky dlouhodobě. Jak ale vytvořit takovou obsahovou strategii, která nejen zaujme, ale i konvertuje? Pojďme se podívat na osvědčený postup krok za krokem. 1. Definujte své cíle Než začnete tvořit...
Číst více
chatboti v současnost
Jan Brychta
Chatboti v současnosti: Jak fungují a jakou roli hrají v zákaznické péči?   Chatboti v současnosti  patří mezi klíčové technologie, zlepšující komunikaci mezi firmami a jejich zákazníky.  S využitím umělé inteligence (AI) a automatizace dokáží chatboti poskytovat okamžité odpovědi, personalizované rady a efektivní služby. Přečtěte si podrobné vysvětlení, jak fungují, jaké typy existují a jaké...
Číst více
jak podporit mistni komunitu prostřednictvím digitálních kanálů
Jan Brychta
Podpora místní komunity prostřednictvím digitálních kanálů: Jak svou značku posílit lokálně? Pro předvánoční inspiraci přinášíme příklady úspěšných online reklamních kampaní, snažících se o  posílení postavení zadavatelovy značky na lokální úrovni. Kromě konkrétních kampaní je součástí i přehled těch nejefektivnějších digitálních kanálů pro práci s místní komunitou.     Starbucks jako místní kavárna ve vašem městě...
Číst více
Budujte svou značku, i když jste jen malý e-shop1
Kateřina Jechová
Budujte svou značku, i když jste jen malý e-shop. Vyplatí se to!   V dnešní digitální době může být provozování malého e-shopu výzvou. Konkurence je vysoká, zákazníci nároční a obří hráči na trhu často zastiňují menší podnikatele. Přesto právě budování silné značky může být tím, co vás odliší a zajistí dlouhodobý úspěch. Proč je branding...
Číst více
Pět důvodů neúspěchu v obsahovém marketingu
Jan Brychta
Důvody neúspěchu v obsahovém marketingu   Content marketing je účinný nástroj, který ale může z různých důvodů selhat.  Přečtěte si TOP 5 hlavních důvodů neúspěchu při využívání obsahu pro marketingové účely, ilustrovaných na konkrétních marketingových kampaních.   Nedostatečné pochopení cílového publika Pokud obsah nebude přizpůsoben potřebám, zájmům a problémům cílové skupiny, vaše kampaň nebude fungovat....
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter