UX a použitelnost

Kateřina Jechová
Optimalizace konverzí: Klíčové faktory pro zvyšování konverzního poměru   V dnešní době digitálního marketingu je optimalizace konverzí (CRO) klíčová pro zlepšení výkonnosti webových stránek a zvýšení jejich efektivity. V tomto článku se zaměřujeme na dva hlavní faktory, které mohou významně přispět k zlepšení konverzního poměru: analýzu UX/UI designu a implementaci testování A/B.   Analýza UX/UI...
Číst více
Kateřina Jechová
Při tvorbě webových stránek, aplikací nebo jakéhokoli digitálního produktu je zásadní zajistit, aby uživatelské rozhraní (UI) a uživatelská zkušenost (UX) byly na co nejvyšší úrovni. Základní analýza UX je prvním krokem k pochopení, jak uživatelé interagují s vaším produktem. Zároveň pomáhá i k identifikaci oblastí, kde je potřeba zlepšení.   Jak si udělat základní analýzu...
Číst více

ODEBÍRAT newsletter

Buďte vždy v obraze ve světě online marketingu