Tipy

Zákaznická péče během svátků: Jak poskytovat nezapomenutelný servis i během hektického období
Kateřina Jechová
Zákaznická péče během svátků: Jak poskytovat nezapomenutelný servis i během hektického období   Sváteční období může být pro mnoho firem velmi náročné. Zákazníci očekávají nejen skvělé produkty, ale také výjimečnou zákaznickou péči, a to i v době, kdy se týmy potýkají s větším objemem práce a stresu. V tomto článku se podíváme na to, jak...
Číst více
Jak vytěžit z Vánoc maximum? Pro e-shopy.
Kateřina Jechová
Tipy pro e-shopy, jak vytěžit maximum z Vánoc         Vánoce se blíží a pro e-shopy je to nejdůležitější období roku. Správně naplánovaná strategie může z těchto dnů udělat nejvýnosnější část sezóny. Jak z toho vytěžit maximum? Připravili jsme pro vás pár tipů, které pomohou vašemu e-shopu uspět.       Připravte se...
Číst více
Retargeting a remarketing: Jak znovu zapojit zákazníky a zvýšit konverzní poměr
Jan Brychta
Retargeting a remarketing: Jak znovu zapojit zákazníky a zvýšit konverzní poměr   Remarketing je účinná digitální marketingová strategie pro oslovení zákazníků, kteří projevili zájem o vaše produkty nebo služby. Jak přesvědčit spotřebitele, kteří navštívili váš web, ale neuskutečnili potřebnou konverzi, jako je samotný nákup nebo třeba vyplnění formuláře? Právě na tyto uživatele se zaměřuje remarketing...
Číst více
jak podporit mistni komunitu prostřednictvím digitálních kanálů
Jan Brychta
Podpora místní komunity prostřednictvím digitálních kanálů: Jak svou značku posílit lokálně? Pro předvánoční inspiraci přinášíme příklady úspěšných online reklamních kampaní, snažících se o  posílení postavení zadavatelovy značky na lokální úrovni. Kromě konkrétních kampaní je součástí i přehled těch nejefektivnějších digitálních kanálů pro práci s místní komunitou.     Starbucks jako místní kavárna ve vašem městě...
Číst více
Budujte svou značku, i když jste jen malý e-shop1
Kateřina Jechová
Budujte svou značku, i když jste jen malý e-shop. Vyplatí se to!   V dnešní digitální době může být provozování malého e-shopu výzvou. Konkurence je vysoká, zákazníci nároční a obří hráči na trhu často zastiňují menší podnikatele. Přesto právě budování silné značky může být tím, co vás odliší a zajistí dlouhodobý úspěch. Proč je branding...
Číst více
jak napsat newsletter
Jan Brychta
Jak vytvořit nezapomenutelný newsletter   Efektivní a zajímavý newsletter je skvělý způsob, jak oslovit vaše publikum.  Prostudujte si několik doporučení, jak připravit opravdu efektivní newsletter, ať už s ohledem na jeho obsah, design nebo technickou stránku.   Struktura a obsah   Úplným základem je jasný a přehledný úvod, kdy čtenáři hned na začátku vysvětlíte, proč...
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter