SEO

Barbora Novotná
Když někdo ve vašem městě nebo čtvrti hledá „kavárna poblíž“, „oprava kol Praha 6“ nebo „kadeřnictví Brno“, chcete být tím, kdo se objeví na prvních místech. Právě zde vstupuje do hry lokální SEO – jeden z nejefektivnějších způsobů, jak přivést nové zákazníky přímo z vašeho okolí. Co je lokální SEO? Lokální SEO je proces optimalizace...
Číst více
Leona Burdová
Sportovní vybavení pro děti je vysoce konkurenční segment. Pro malý e-shop postavený svépomocí může být náročné uspět bez investic do rozšířených funkcí nebo drahých doplňků. Přesně s tímto výchozím stavem nás oslovil klient zabývající se prodejem dřevěných žebřin. Cíl byl jasný: zlepšit viditelnost ve vyhledávání, přivést relevantní návštěvnost a dostat se před konkurenta podobné velikosti....
Číst více
Jak propojit SEO, PPC a sociální sítě pro maximální efekt:Adstart
Jan Brychta
Kombinace SEO, PPC a sociálních sítí může menší firmě přinést velice efektivní zásah vybraného publika.   S ohledem na známou, a to nejen marketingovou poučku “sh.t in, sh.t out” jsou pozitivní výsledky pochopitelně podmíněny správným nastavením jednotlivých prvků kampaně. Pojďme si projít základní pravidla pro jejich efektivní sladění a maximalizaci dopadu vašich online marketingových aktivit....
Číst více
Jak optimalizovat obrázky na webu:Adstart
Jan Brychta
Velikost obrázků je jedním z klíčových faktorů ovlivňujících rychlost při načítání webových stránek.   Pochopitelně platí, že čím menší velikost souborů, tím rychleji se stránky načítají.  Rychlost načítání webových stránek je důležitá nejen z hlediska uživatelské přívětivosti, ale i z pohledu správně nastaveného SEO. Rychlejší stránky dosahují v rámci SEO lepšího hodnocení, což se může...
Číst více
8 klíčových metrik úspěšné SEO strategie
Jan Brychta
Jaké jsou nejdůležitější metody a způsoby měření úspěšnosti SEO kampaní?   Představujeme osm klíčových metrik, sloužících k měření efektivnosti zvolené SEO strategie spolu s jejich benchmarky a praktickými příklady i ukázkami.   Organická návštěvnost Základní metrika sloužící ke sledování měsíčního růstu organické návštěvnosti. Zdravý růst se pohybuje mezi deseti a dvaceti procenty v meziročním srovnání....
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter