Marketingová agentura
Zákaznická péče během svátků: Jak poskytovat nezapomenutelný servis i během hektického období Sváteční období může být pro mnoho firem velmi náročné. Zákazníci očekávají nejen skvělé produkty, ale také výjimečnou zákaznickou péči, a to i v době, kdy se týmy potýkají s větším objemem práce a stresu. V tomto článku se podíváme na to, jak...
Číst víceSíla zákaznických recenzí: Proč jsou pro váš byznys klíčové V dnešním digitálním světě mají zákaznické recenze obrovský vliv na rozhodování spotřebitelů. Nejsou to jen pouhé komentáře na internetu; jsou to důvěryhodné názory, které mohou zásadně ovlivnit prodeje a image vaší značky. Proč jsou tedy recenze tak důležité? 1. Důvěryhodnost a transparentnost Zákazníci věří jiným...
Číst víceJak připravit sociální sítě na Vánoce? Svátky se blíží nezadržitelnou rychlostí. Jsou už na to vaše sociální sítě připravené? Pojďme si společně projít 5 tipů, podle kterých si můžete udělat obrázek o tom, jestli jste náhodou něco předvánočního nepodcenili. 1. Plánujte obsah s předstihem Mít vše dobře promyšlené dopředu je základ....
Číst víceSociální sítě v roce 2024: Jak vytvořit atraktivní obsah pro vaši cílovou skupinu Pro tvorbu zajímavého obsahu na sociálních sítích v roce 2024 musíte znát nejen aktuální marketingové trendy, ale hlavně preference vaší cílové skupiny. Seznamte se s jedenácti klíčovými strategiemi, díky nimž dokážete přitáhnout pozornost a zájem vašeho publika. Naučte se chápat vybrané cílové...
Číst víceOutsourcing marketingových služeb pro malé a střední podniky Pro malé a střední podniky (SMB) je efektivní marketing klíčem k růstu a úspěchu na trhu. Avšak mnoho podnikatelů čelí otázce, zda by mělo být řízení marketingových aktivit prováděno interně? Nebo zda je výhodnější tyto služby outsourcovat externí agentuře? V tomto článku se podíváme na hlavní výhody...
Číst víceVýslovnost anglických termínů může být někdy lehce matoucí, v psané formě je nicméně jasné, že copywriter nemá s autorskými právy nic společného. Můj oblíbený český ekvivalent zní “nájemný pisálek”, což splňuje jak náplň činnosti, tak její motivaci. Copywriting je umění a řemeslo psaní textů, jejichž účelem je přimět čtenáře k určité akci, ať už se...
Číst víceDržte krok s online marketingem