Marketingová agentura
Chcete si splnit sen o vlastním online podnikání? Založení e-shopu nemusí být složitou a nákladnou záležitostí. V tomto průvodci se dozvíte, jak si založit e-shop zdarma, jak rozjet e-shop a na co si dát pozor při jeho provozu. 1. Plánování a výběr námětu Než začnete budovat svůj internetový obchod, je důležité si ujasnit,...
Číst víceJak může reklamní agentura využít SEO postupy při formulaci nabídky vybrané firmě? Před každou spoluprací nezapomeňte provést detailní SEO audit potenciálního klienta, během něhož zanalyzujete jeho v současnosti dosažené pozice ohledně nejdůležitějších klíčových slov, spojených s jeho byznysem. Zároveň musíte být schopni identifikovat technické nedostatky daného webu a porovnat jeho výkon s hlavními konkurenty. ...
Číst víceHybridní eventy: Budoucnost pořádání akcí Hybridní eventy se staly symbolem flexibilní a efektivní komunikace. Kombinují to nejlepší z fyzických a virtuálních událostí, čímž otevírají dveře širšímu publiku a novým možnostem zapojení. Pandemie urychlila přechod k hybridním formátům a jejich popularita zůstává i v roce 2024 vysoká. Jak hybridní eventy fungují, jaké jsou jejich výhody...
Číst víceRole umělé inteligence ve firemním prostředí: Které trendy a nástroje byste měli sledovat? Umělá inteligence (AI) se stává klíčovou součástí moderního firemního prostředí. Od automatizace rutinních úkolů a zlepšování rozhodovacích procesů až po vytváření nových obchodních příležitostí – AI přináší revoluční způsob, jak může podnikatelský svět fungovat. V tomto článku se podíváme na nejnovější...
Číst více
Digitální marketingové trendy pro rok 2025: Jak zůstat relevantní v rychle se měnícím světě Digitální marketing se za poslední dekádu proměnil téměř k nepoznání a rok 2025 nebude výjimkou. S rychlým rozvojem technologií, zvyšující se automatizací a neustále se měnícími očekáváními spotřebitelů je nutné sledovat trendy, abychom zůstali věrohodnými a zákazníkům blízcí. V tomto...
Číst více
Zákaznická péče během svátků: Jak poskytovat nezapomenutelný servis i během hektického období Sváteční období může být pro mnoho firem velmi náročné. Zákazníci očekávají nejen skvělé produkty, ale také výjimečnou zákaznickou péči, a to i v době, kdy se týmy potýkají s větším objemem práce a stresu. V tomto článku se podíváme na to, jak...
Číst víceDržte krok s online marketingem