Marketingová agentura

Zákaznická péče během svátků: Jak poskytovat nezapomenutelný servis i během hektického období
Kateřina Jechová
Zákaznická péče během svátků: Jak poskytovat nezapomenutelný servis i během hektického období   Sváteční období může být pro mnoho firem velmi náročné. Zákazníci očekávají nejen skvělé produkty, ale také výjimečnou zákaznickou péči, a to i v době, kdy se týmy potýkají s větším objemem práce a stresu. V tomto článku se podíváme na to, jak...
Číst více
Kateřina Jechová
Síla zákaznických recenzí: Proč jsou pro váš byznys klíčové V dnešním digitálním světě mají zákaznické recenze obrovský vliv na rozhodování spotřebitelů. Nejsou to jen pouhé komentáře na internetu; jsou to důvěryhodné názory, které mohou zásadně ovlivnit prodeje a image vaší značky. Proč jsou tedy recenze tak důležité?   1. Důvěryhodnost a transparentnost Zákazníci věří jiným...
Číst více
Barbora Novotná
Jak připravit sociální sítě na Vánoce? Svátky se blíží nezadržitelnou rychlostí. Jsou už na to vaše sociální sítě připravené? Pojďme si společně projít 5 tipů, podle kterých si můžete udělat obrázek o tom, jestli jste náhodou něco předvánočního nepodcenili.        1. Plánujte obsah s předstihem     Mít vše dobře promyšlené dopředu je základ....
Číst více
Kateřina Jechová
Sociální sítě v roce 2024: Jak vytvořit atraktivní obsah pro vaši cílovou skupinu Pro tvorbu zajímavého obsahu na sociálních sítích v roce 2024 musíte znát nejen aktuální marketingové trendy, ale hlavně preference vaší cílové skupiny.  Seznamte se s jedenácti klíčovými strategiemi, díky nimž dokážete přitáhnout pozornost a zájem vašeho publika. Naučte se chápat vybrané cílové...
Číst více
Kateřina Jechová
Outsourcing marketingových služeb pro malé a střední podniky Pro malé a střední podniky (SMB) je efektivní marketing klíčem k růstu a úspěchu na trhu. Avšak mnoho podnikatelů čelí otázce, zda by mělo být řízení marketingových aktivit prováděno interně? Nebo zda je výhodnější tyto služby outsourcovat externí agentuře? V tomto článku se podíváme na hlavní výhody...
Číst více
Jan Brychta
Výslovnost anglických termínů může být někdy lehce matoucí, v psané formě je nicméně jasné, že copywriter nemá s autorskými právy nic společného. Můj oblíbený český ekvivalent zní “nájemný pisálek”, což splňuje jak náplň činnosti, tak její motivaci.  Copywriting je umění a řemeslo psaní textů, jejichž účelem je přimět čtenáře k určité akci, ať už se...
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter