Algoritmy sociálních sítí: Co funguje a co už ne Algoritmy sociálních sítí se neustále mění a s nimi i pravidla hry pro tvůrce obsahu a marketéry. Rok 2025 není výjimkou, přináší nové výzvy, ale i příležitosti. Pokud chcete, aby váš obsah dosáhl co nejvyššího dosahu a engagementu, je důležité porozumět tomu, jak algoritmy na...
Číst víceSprávná sociální síť pro váš podnik: Instagram, LinkedIn nebo TikTok? V dnešním digitálním světě je přítomnost na sociálních sítích klíčovou součástí marketingové strategie každého podniku. Vybrat si však tu správnou platformu není vždy jednoduché. Instagram, LinkedIn a TikTok jsou tři velmi populární sociální sítě, každá se svým unikátním zaměřením a publikem. Jak tedy vybrat správnou...
Číst víceJak založit firemní účet na Instagramu krok za krokem Instagram je jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí, která nabízí výbornou příležitost pro podnikatele a firmy, jak oslovit své cílové publikum. Pokud uvažujete o vytvoření firemního účtu na Instagramu, následujte tento jednoduchý postup krok za krokem. 1. Stáhněte aplikaci Instagram Nejprve si stáhněte aplikaci Instagram z...
Číst víceNovinky na Instagramu V posledních měsících se snaží Instagram vymýšlet stále nové a nové vychytávky, které dokáží opravdu zaujmout. Některé z nich už na svých telefonech můžete najít, na některé si ještě musíme chvilku počkat. Pojďme se společně podívat na novinky. Nálepky do příspěvků i Reels Instagram se nově snaží přesunout kreativní vyžití ze...
Číst víceSociální sítě v roce 2024: Jak vytvořit atraktivní obsah pro vaši cílovou skupinu Pro tvorbu zajímavého obsahu na sociálních sítích v roce 2024 musíte znát nejen aktuální marketingové trendy, ale hlavně preference vaší cílové skupiny. Seznamte se s jedenácti klíčovými strategiemi, díky nimž dokážete přitáhnout pozornost a zájem vašeho publika. Naučte se chápat vybrané cílové...
Číst víceJak využít sociální média: Zkuste Shorts videa, TikTok nebo Spotify Potřebujete proměnit aktivity vaší firmy na sociálních sítích z jednoduché přítomnosti na skutečně aktivní komunikaci? Vyzkoušejte netradiční kanály! Nejdynamičtěji se rozvíjející platformou dneška je bezesporu TikTok. V polovině roku udává 2,2 milionu českých uživatelů měsíčně, 17 % z nich je ve věku od 13...
Číst víceDržte krok s online marketingem