Email marketing

Vytvoření vlastní emailové databáze je nezbytným předpokladem jakýchkoliv aktivit v oblasti emailového marketingu. Celý proces výstavby vlastní databáze a sběru relevantních kontaktů společně projdeme krok za krokem. Na úvod si připomeneme, proč se nevyplácí nakupovat kontakty od externích dodavatelů a následně popíšeme, jak by měl vypadat správný postup, který je v souladu etickými zásadami...
Číst více
GDPR a e-mailový marketing: Jak být v souladu s předpisy Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)přineslo do digitálního marketingu mnoho změn, především v oblasti e-mailové komunikace. Cílem tohoto nařízení je chránit soukromí jednotlivců a zaručit transparentní zpracování osobních údajů. Pokud správně implementujete GDPR do svých marketingových strategií, můžete nejen předejít sankcím, ale také...
Číst více
Automatizace e-mailových kampaní je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro úsporu času a zlepšení výsledků. Nejnovější trendy a osvědčené postupy se zaměřují na personalizaci, umělou inteligenci a efektivní řízení zákaznické cesty. Automatizace emailových kampaní se v současnosti zaměřuje na hlubší úroveň personalizace za použití dynamického obsahu přizpůsobeného preferencím uživatelů. Segmentace a zapojení AI Důležitým...
Číst vícePlánování marketingové strategie na Q1: Jak se připravit na silný začátek roku Začátek roku je ideální čas na přehodnocení a plánování marketingových aktivit, které pomohou vaši firmě dosáhnout úspěchu v prvním čtvrtletí. Dobrá příprava a plánování jsou klíčové pro silný začátek roku, který přinese dlouhodobý účinek na vaše podnikání. Tento článek nabízí rady, jak...
Číst vícePředmět emailu je klíčový prvek rozhodující o tom, zda příjemce vaše sdělení vůbec otevře. Chcete-li, aby byl váš emailový marketing efektivní a zvýšil se jeho open rate, měl by být jeho text stručný a výstižný, ale zároveň vzbuzovat zvědavost nebo doručovat jasnou hodnotu. Přečtěte si podrobný návod spolu s praktickými příklady. Ujasněte si...
Číst víceRetargeting po Vánocích: Jak opětovně oslovit zákazníky po svátcích Vánoce jsou obdobím, kdy mnoho firem zaznamenává vrchol prodejních aktivit. Jakmile svátky skončí, nastává klíčové období, ve kterém je důležité udržet zájem zákazníků a přetavit jednorázové nákupy ve stálé vztahy. Retargeting je v tomto případě ideální nástroj, který umožňuje znovu oslovit zákazníky, kteří již projevili...
Číst víceDržte krok s online marketingem