Email marketing
10 tipů, jak vytvořit efektivní marketingovou strategii pro malé firmy V dnešním konkurenčním prostředí je pro malé firmy klíčové mít jasně definovanou marketingovou strategii. Bez ní můžete ztrácet čas, peníze a energii na aktivity, které nepřinášejí výsledky. Tady je 10 tipů, jak vytvořit efektivní marketingovou strategii, která vám pomůže oslovit správné publikum a maximálně využít...
Číst víceAlgoritmy sociálních sítí Sociální sítě se staly nedílnou součástí našeho každodenního života. Platformy jako Facebook, Instagram, Twitter, TikTok a LinkedIn jsou místy, kde sdílíme zážitky, komunikujeme s přáteli, sledujeme novinky a objevujeme nové zájmy. Za tímto zážitkem stojí komplexní algoritmy, které rozhodují o tom, jaký obsah se nám zobrazí. Jak algoritmy sociálních sítí fungují a...
Číst víceE-mail marketing E-mail marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu, který umožňuje firmám přímo oslovit své zákazníky. Klíčem k úspěchu e-mailových kampaní je personalizace a automatizace, které mohou výrazně zvýšit angažovanost a konverze. Jak personalizovat a automatizovat e-mailové kampaně pro dosažení lepších výsledků? Personalizace e-mailových kampaní 1. Segmentace seznamu kontaktů Segmentace je základem...
Číst víceCustomer Journey V dnešním konkurenčním prostředí je klíčové porozumět cestě, kterou zákazníci procházejí od prvního kontaktu s vaší značkou až po konečnou konverzi a následnou loajalitu. Mapování a optimalizace této cesty, známé jako customer journey, vám umožní lépe pochopit potřeby a chování vašich zákazníků, identifikovat slabá místa a zlepšit jejich celkovou zkušenost. V tomto článku...
Číst víceOd 1. března 2024 přechází Google na novou verzi systému souhlasu s cookies, známou jako Google Consent v2. Tato aktualizace je reakcí na nejnovější právní požadavky a směřuje k posílení ochrany osobních údajů. Google Consent Mode 2.0 je nástroj od Google vytvořený pro zajištění souladu s regulacemi ochrany dat a soukromí, přičemž se snaží...
Číst víceMarketing víme, že je pro podnikání potřeba. Jaké jsou ale vlastně cíle marketingu? A proč je třeba na místě přemýšlet o svěření se do rukou odborníků? Jsou klíčové pro úspěch jakékoli organizace nebo podniku, protože poskytují směr a rámec pro marketingové strategie a aktivity. Tyto cíle by měly být SMART – specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní...
Číst víceODEBÍRAT newsletter