Email marketing
Tvorba a rozesílání newsletteru je skvělý způsob, jak udržovat kontakt se zákazníky, zvyšovat prodeje a budovat značku. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak rozjet rozesílání newsletteru přehledně krok za krokem. Na úvod je třeba si určit jasný cíl, kterého chcete dosáhnout. Budete chtít své zákazníky informovat, bavit nebo vzdělávat? Či jim prostě a...
Číst víceE-mail marketing je stále jedním z nejefektivnějších nástrojů digitální komunikace. Klíčem k jeho úspěchu ale není jen pravidelné rozesílání newsletterů – rozhodující roli hraje správná analýza výsledků. Bez ní nepoznáte, co funguje, co je potřeba upravit a kde zbytečně ztrácíte konverze. V tomto článku se podíváme na to, jak číst data z e-mail kampaní,...
Číst víceTestování pomocí A/B metody představuje v online marketingu velmi účinný způsob, jak zvýšit výkonnost e-mailových kampaní. Hlavním cílem testování více kreativních návrhů nebo nápadů je pomocí exaktních dat přesvědčit klienty, které vizuály, sdělení nebo motivátory na příjemce skutečně fungují a které naopak nikoliv. Co je A/B testování? Metoda A/B testování, nazývaná též split test, je...
Číst víceE-mail marketing: Proč je stále efektivní nástroj pro komunikaci se zákazníky v přeplněném digitálním prostoru? Každý z nás se už setkal s nabídkami, newslettery a novinkami, které dorazily do e-mailové schránky. E-mail marketing patří mezi dobře známé a široce využívané nástroje pro přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníky. Ale je v dnešní době ještě...
Číst víceVytvoření vlastní emailové databáze je nezbytným předpokladem jakýchkoliv aktivit v oblasti emailového marketingu. Celý proces výstavby vlastní databáze a sběru relevantních kontaktů společně projdeme krok za krokem. Na úvod si připomeneme, proč se nevyplácí nakupovat kontakty od externích dodavatelů a následně popíšeme, jak by měl vypadat správný postup, který je v souladu etickými zásadami...
Číst víceGDPR a e-mailový marketing: Jak být v souladu s předpisy Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)přineslo do digitálního marketingu mnoho změn, především v oblasti e-mailové komunikace. Cílem tohoto nařízení je chránit soukromí jednotlivců a zaručit transparentní zpracování osobních údajů. Pokud správně implementujete GDPR do svých marketingových strategií, můžete nejen předejít sankcím, ale také...
Číst víceDržte krok s online marketingem