Obsahový marketing
Jak využít psychologii a emoce jako klíč k rozhodování Možná si to ani neuvědomujeme, ale mnohá rozhodnutí o nákupu činíme pod vlivem chytrých psychologických principů, které marketing využívá. Emoce hrají při nákupech zásadní roli – a právě díky pochopení těchto principů lze vytvořit nabídku, které se jen těžko odolává. FOMO: Strach z promeškání...
Číst víceE-mail marketing: Proč je stále efektivní nástroj pro komunikaci se zákazníky v přeplněném digitálním prostoru? Každý z nás se už setkal s nabídkami, newslettery a novinkami, které dorazily do e-mailové schránky. E-mail marketing patří mezi dobře známé a široce využívané nástroje pro přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníky. Ale je v dnešní době ještě...
Číst víceVelikonoce jsou ideálním obdobím pro kreativní velikonoční reklamu. Jarní motivy, atmosféra a pozitivní nálada nabízejí skvělé příležitosti pro zapojení vašich sledujících. Pokud hledáte inspiraci, jak přinést na své sociální sítě originální obsah, máme pro vás 5 velikonočních tipů, jak využít tuto marketingovou příležitost na maximum. Velikonoční soutěže a giveaway Soutěže jsou skvělým způsobem,...
Číst víceDržte krok s online marketingem