Obsahová strategie

Jak vytvořit neodolatelnou nabídku:Adstart
Barbora Novotná
Jak využít psychologii a emoce jako klíč k rozhodování   Možná si to ani neuvědomujeme, ale mnohá rozhodnutí o nákupu činíme pod vlivem chytrých psychologických principů, které marketing využívá. Emoce hrají při nákupech zásadní roli – a právě díky pochopení těchto principů lze vytvořit nabídku, které se jen těžko odolává.   FOMO: Strach z promeškání...
Číst více
Identita v marketingové strategii
Barbora Novotná
Vizuální identita hraje klíčovou roli v marketingové strategii každé firmy.   Správně navržená identita nejenže pomáhá značce vyniknout, ale také buduje důvěru a zapamatovatelnost mezi zákazníky. Při pohledu na známá loga si každý ihned spojí konkrétní společnost, což dokazuje sílu vizuální identity. Jak ji ale efektivně využít ve vaší marketingové strategii?   Co je vizuální identita?...
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter