Marketing
Jak využít psychologii a emoce jako klíč k rozhodování Možná si to ani neuvědomujeme, ale mnohá rozhodnutí o nákupu činíme pod vlivem chytrých psychologických principů, které marketing využívá. Emoce hrají při nákupech zásadní roli – a právě díky pochopení těchto principů lze vytvořit nabídku, které se jen těžko odolává. FOMO: Strach z promeškání...
Číst víceDigitální svět si žádá víc než virální video V dnešní digitální době je úspěch do značné míry podmíněn originalitou a schopností rychle reagovat na proměnlivé trendy trhu. Přesto online marketing neznamená pouze videa na TikToku nebo příspěvky na Instagramu. Mýtus o jednoduchosti marketingu Mnoho lidí se mylně domnívá, že marketing zvládne každý —...
Číst víceVytvoření vlastní emailové databáze je nezbytným předpokladem jakýchkoliv aktivit v oblasti emailového marketingu. Celý proces výstavby vlastní databáze a sběru relevantních kontaktů společně projdeme krok za krokem. Na úvod si připomeneme, proč se nevyplácí nakupovat kontakty od externích dodavatelů a následně popíšeme, jak by měl vypadat správný postup, který je v souladu etickými zásadami...
Číst víceUmělá inteligence (AI) se stala klíčovým hráčem v digitálním marketingu. Její schopnost analyzovat obrovské množství dat, personalizovat obsah a automatizovat kampaně mění pravidla hry. Přesto však její využití přináší i řadu otázek a výzev. Jaké jsou hlavní výhody a rizika AI v marketingu a jak se vyrovnat s otázkami factcheckingu či etiky? Využití...
Číst víceRemarketing je účinná digitální marketingová strategie pro oslovení zákazníků, kteří projevili zájem o vaše produkty nebo služby. Jak přesvědčit spotřebitele, kteří navštívili váš web, ale neuskutečnili potřebnou konverzi, jako je samotný nákup nebo třeba vyplnění formuláře? Právě na tyto uživatele se zaměřuje remarketing prostřednictvím cílených reklam, jež zvyšují šance k jejich návratu na váš web...
Číst víceMediální data jsou zásadní pro efektivní marketingové kampaně. Umožňují měřit výkon, optimalizovat použité strategie a zvyšovat návratnost investovaných prostředků. Správná interpretace výstupů získaných pomocí mediálních dat pomáhá zadavatelům pochopit, jaké postupy fungují a jaké ne. Jsou proto klíčové při odhalování způsobů pro efektivní rozložení dostupného rozpočtu. Efektivní využití dostupných dat V klíčových oblastech moderního...
Číst víceDržte krok s online marketingem