Brand marketing

Archetypy značek
Jan Brychta
Pomocí archetypálních vzorců mohou značky vytvářet silnější spojení se svým publikem, ať už díky emoční rezonanci nebo konzistenci.  Systém jednotlivých archetypů značek, který se dá vztáhnout i na komerční komunikaci, vychází z prací švýcarského psychiatra Carla Gustava Junga. Podařilo se mu identifikovat univerzální vzorce chování a vzory postav, které jsou přítomné víceméně ve všech kulturách....
Číst více
Rebranding: Kdy je čas na změnu
Jan Brychta
Oživení značky nebo její přeformátování, tedy tzv. rebranding, je komplexní proces, který může výrazně ovlivnit image a úspěšnost značky.    Prostudujte si zásady úspěšného rebrandingu, včetně signálů, kdy přichází čas na změnu, konkrétních postupů potřebných pro její efektivní provedení i příklady úspěšných nebo také neúspěšných změn světových značek.   Zásady úspěšného rebrandingu Vždy mějte stanovený...
Číst více

Držte krok s online marketingem

ODEBÍRAT newsletter