Brand marketing
Pomocí archetypálních vzorců mohou značky vytvářet silnější spojení se svým publikem, ať už díky emoční rezonanci nebo konzistenci. Systém jednotlivých archetypů značek, který se dá vztáhnout i na komerční komunikaci, vychází z prací švýcarského psychiatra Carla Gustava Junga. Podařilo se mu identifikovat univerzální vzorce chování a vzory postav, které jsou přítomné víceméně ve všech kulturách....
Číst víceOživení značky nebo její přeformátování, tedy tzv. rebranding, je komplexní proces, který může výrazně ovlivnit image a úspěšnost značky. Prostudujte si zásady úspěšného rebrandingu, včetně signálů, kdy přichází čas na změnu, konkrétních postupů potřebných pro její efektivní provedení i příklady úspěšných nebo také neúspěšných změn světových značek. Zásady úspěšného rebrandingu Vždy mějte stanovený...
Číst víceDržte krok s online marketingem