AI
Umělá inteligence (AI) se stala klíčovým hráčem v digitálním marketingu. Její schopnost analyzovat obrovské množství dat, personalizovat obsah a automatizovat kampaně mění pravidla hry. Přesto však její využití přináší i řadu otázek a výzev. Jaké jsou hlavní výhody a rizika AI v marketingu a jak se vyrovnat s otázkami factcheckingu či etiky? Využití...
Číst víceDigitální marketing se neustále vyvíjí a rok 2025 přinese zásadní inovace, které změní způsob, jakým firmy oslovují své zákazníky. Google, jako jeden z nejvýznamnějších hráčů v online reklamě, chystá řadu vylepšení v oblasti umělé inteligence, analytiky a ochrany soukromí. Pojďme se podívat na klíčové trendy, které ovlivní marketingové strategie v tomto roce. Umělá...
Číst víceLednový Marketing Meeting zmapoval neustále se rozšiřující možnosti, jak využít umělou inteligenci při tvorbě nejen reklamního obsahu. První letošní konferenci, jež pod hlavičkou Marketing Meeting připravuje platforma Tuesday Business Network, zasvětili organizátoři novinkám v oblasti AI nástrojů určených primárně pro marketingové profesionály. Podobnému tématu se věnoval i lednový #VISIčtvrtek s podtitulem AI revoluce v...
Číst víceDržte krok s online marketingem