Case study Železářství Charouzek
a nastartovat svůj podnik
CASE STUDY
Představení klienta
Železářství Charouzek je kamenná prodejna železářského zboží a domácích potřeb v Tachově s mnohaletou tradicí. V roce 2021 vykročili směrem k prodeji kvalitních produktů i v online prostředí, kde se snaží zasáhnout zákazníky mimo svoji spokojenou klientelu z okolí Tachova. S Adstartem navázal pan Charouzek spolupráci v půlce září 2023 s cílem posílení online prodejů v e-shopu.
Stanovení rozpočtu
Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a vzhledem k dobrým výsledkům jsme po čase utracený kredit navýšili nejen z důvodu období vánočních nákupů. Investovat bylo doporučeno do sítě Google a Seznam. Protože se jedná o posílení prodejů v eshopu, alokovali jsme většinovou část rozpočtů do produktových inzerátů na Google i Seznamu.
Postup Adstartu
V Google byla kompletně restrukturalizována stávající kampaň, což vedlo k viditelným nárůstům v počtu objednávek i jejich hodnoty. Po tomto kroku jsme doporučili investovat do Google propagace více prostředků.
V síti Seznam jsme mimo produktové inzeráty zvolili taktéž zpětné oslovení návštěvníků a kampaň na brandové výrazy zavedené značky prodejny.
Závěr
Cestou segmentace kategorií produktů v kampani se strojovým učením a vylepšením podkladů dosahujeme dlouhodobě vynikajících výsledků, o kterých jsme přesvědčeni, že udržíme i nadále. V reklamní síti Skliku jsme taktéž na dlouhodobě vynikajících výsledcích, se kterými je klient spokojen. V budoucnu budeme pružně reagovat na vývoj trhu i portfolia produktů na eshopu Železářství Charouzek.
Reference
Co říkají naši klienti
“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”