Case study
M&M Ploty
a nastartovat svůj podnik
CASE STUDY
Představení klienta
Český prodejce a výrobce kompletního systému oplocení, pro domácnosti i firmy. Mimo to nabízí i celkové montáže.
Spolupráce s klientem začala již v roce 2019. Požadavkem byla podpora prodejů e-shopu.
Klient působí po celé ČR, ale nejvíce ve východních Čechách.
Mezi hlavní výhody patří široká skladová dostupnost uceleného sortimentu pro oplocení. Tzn. nejen samotné ploty, ale i veškerého příslušenství, pro jeho kompletní montáž. Uživatelé tak mají vše dostupné na jednom místě.
Mnoho produktů klient sám vyrábí a může si tak dovolit konkurovat i dobrou cenou.Navíc. Značka klienta je v oboru již dobře vnímána.
Stanovení rozpočtu
Klienta výrazně ovlivňují větší či menší úseky sezóny. Rozpočet se z počátku nastavil konzervativněji a po odladění hlavní části produktových kampaní se navýšil. Výše rozpočtu se dynamicky mění podle aktuálních potřeb kampaní, klienta a sezónních vlivů.
Postup Adstartu
Při komunikaci jsme se soustředili na vyzdvižení nabídky kompletního sortimentu, skladovosti, ceny a v neposlední řadě důvěryhodnost značky klienta. To se v kampaňovém mixu promítlo silným zastoupením standardních kampaní ve vyhledávání. P-Max kampaně jsou však aktuálně jádrem výkonu.
Zde jsme ve větší míře zapojili automatizaci a specifické, vysoce relevantní vyhledávací dotazy. Tato část se bude nyní významně rozšiřovat.
Klíčem k úspěchu zde bylo i specifické nastavení GEO cílení, které probíhalo hlavně v počátcích a ladící fázi kampaní.
Výsledky nás vedly k rozšíření inzerce o Bing. Zde se dosahuje dobrého výkonu, který aktuálně stále roste.
Závěr
Konkurence je v tomto oboru hodně velká. Podařilo se však dobře využít klíčových předností a unikátních výhod na straně klienta. Taktéž se podařilo najít správný kampaňový set a směr, kterým mohou kampaně efektivně růst. Spolupráce nadále pokračuje a bude se rozšiřovat.
Reference
Co říkají naši klienti
“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”