Case study Holitextil
a nastartovat svůj podnik
CASE STUDY
Představení klienta
Holitextil s.r.o. provozuje showroom a prodejnu s eshopem zaměřeným na ručně šité doplňky pro kojence vlastní značky SI for babies. Na prodejně i v eshopu však může zákazník nakoupit I vybrané produkty dalších výrobců, které vhodně doplňují sortiment místní značky.
Cíl spolupráce
Zvýšení prodeje přes eshop
Propagace vlastní kvalitní značky vybavení
Stanovení rozpočtu
Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase utracený kredit ztrojnásobili.
Postup Adstartu
Protože se jedná o dosti specifické zboží, doporučili jsme jako hlavní atribuční kanál Instagram a Facebook, kde cílíme na publikum specificky vybrané k sortimentu. Taktéž zpětné oslovení návštěvníků webu bylo použito právě na sociálních sítích, kde vyniká produkt svou estetickou stránkou a kvalitními grafickými podklady. Klient hojně vyhlašuje slevové akce, kterých samozřejmě v marketingové propagaci využíváme. V Google jsme zvolili cestu produktových inzerátů, které mají nadprůměrné výsledky.
Závěr
Cestou postupného zlepšování povědomí o kvalitní značce a podporou prodeje v eshopu jsme docílili pevného zakotvení na českém trhu a velice zajímavých tržeb nejen na eshopu. Do budoucna plánujeme další navýšení rozpočtů a tím i výkonu kampaní na Google I sociálních sítích. S klientem Adstart zanedlouho oslaví druhé výročí intenzivní spolupráce.
Reference
Co říkají naši klienti
“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”