Case study Holitextil

Chci konzultaci zdarma

a nastartovat svůj podnik

CASE STUDY

Představení klienta

Holitextil s.r.o. provozuje showroom a prodejnu s eshopem zaměřeným na ručně šité doplňky pro kojence vlastní značky SI for babies. Na prodejně i v eshopu však může zákazník nakoupit I vybrané produkty dalších výrobců, které vhodně doplňují sortiment místní značky.

Cíl spolupráce

Zvýšení prodeje přes eshop

Propagace vlastní kvalitní značky vybavení

187 %
NARŮST NÁVŠTĚVNOSTI
213 %
NARŮST POČTU OBJEDNÁVEK
173 %
NARŮST HODNOTY OBJEDNÁVEK

Stanovení rozpočtu

Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase utracený kredit ztrojnásobili.

Postup Adstartu

Protože se jedná o dosti specifické zboží, doporučili jsme jako hlavní atribuční kanál Instagram a Facebook, kde cílíme na publikum specificky vybrané k sortimentu. Taktéž zpětné oslovení návštěvníků webu bylo použito právě na sociálních sítích, kde vyniká produkt svou estetickou stránkou a kvalitními grafickými podklady. Klient hojně vyhlašuje slevové akce, kterých samozřejmě v marketingové propagaci využíváme. V Google jsme zvolili cestu produktových inzerátů, které mají nadprůměrné výsledky.

Závěr

Cestou postupného zlepšování povědomí o kvalitní značce a podporou prodeje v eshopu jsme docílili pevného zakotvení na českém trhu a velice zajímavých tržeb nejen na eshopu. Do budoucna plánujeme další navýšení rozpočtů a tím i výkonu kampaní na Google I sociálních sítích. S klientem Adstart zanedlouho oslaví druhé výročí intenzivní spolupráce.

Reference

Co říkají naši klienti

“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”

Doporučeno