Case study
Donauchen
a nastartovat svůj podnik
CASE STUDY
Představení klienta
Firma Donauchem s.r.o. se zabývá prodejem chemikálií od průmyslu, farmacie až po krmivářství. Pokrývá velkou část trhu s tímto sortimentem v B2B sektoru. Skupina Donauchem je zastoupena v Polsku, České republice, Rakousku, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku a Srbsku.
Cíl spolupráce
Zvýšení návštěvnosti webu s důrazem na relevanci
Stanovení rozpočtu
Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a
vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase navýšili kredit.
Postup Adstartu
Protože kampaně pro B2B sektor jsou specifická záležitost v oblasti placené reklamy, byl při nastavování kampaní kladen důraz na relevanci publika a pomocí vhodně zvolených klíčových slov a textů v inzerátech se dosáhlo omezení nechtěné návštěvnosti nerelevantních uživatelů. Mimo vyhledávacích kampaní jsme zvolili i kampaně v remarketingu, kde jsme použili responzivní bannery pro získání co nejvíce zobrazení na vhodných plochách.
Protože spolupráce s firmou Donauchem trvá již několik let, postupně bylo implementováno i měření odeslaných formulářů a v budoucnu plánujeme přechod na maximalizaci tohoto cíle ve většině kampaní s udržením současné navýšené návštěvnosti.
Závěr
Cestou optimalizace a vylepšováním textací v kampaních se strojovým učením dosahujeme dlouhodobě vynikajících výsledků, o kterých jsme přesvědčeni, že udržíme i nadále. V budoucnu s klientem přejdeme k maximalizaci vytyčených konkrétních cílů, o které bude z jeho strany největší zájem a postaráme se i o technickou implementaci.
Reference
Co říkají naši klienti
“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”