Novinky na Instagramu
V posledních měsících se snaží Instagram vymýšlet stále nové a nové vychytávky, které dokáží opravdu zaujmout. Některé z nich už na svých telefonech můžete najít, na některé si ještě musíme chvilku počkat. Pojďme se společně podívat na novinky.
Nálepky do příspěvků i Reels
Instagram se nově snaží přesunout kreativní vyžití ze stories i do obyčejných feedových příspěvků. Po tom, co si můžete příspěvek ve feedu oživit hudbou, ho nyní můžete ještě vylepšit speciální nálepkou (stickers). Tahle novinka se týká i Reels. A proč byste měli této novinky využít? Nálepky pomáhají vyjádřit do příspěvku emoci nebo hlavní téma a dávají o důvod více, proč se na nich zastavit a zadívat se.
Zdroj: Instagram blog
Nová písma ve Stories
Tvůrci Instagramu se maximálně snaží, aby jejich uživatelé obsah vytvářeli přímo v aplikaci. Vzhledem k tomu, že například Canva nebo Figma nabízí pro tvorbu příspěvků mnohem více typografických možností, Meta se snaží zuby nehty držet krok. Proto nyní přichází s novými fonty, které mají dokonce možnost animací. Instagram se k nim vyjádřil takto:
„Otevřete nástroj pro přidání textu a klepnutím na tlačítko Text zobrazte nová písma. Po výběru písma můžete text animovat nebo přidat efekt — snadno kombinujte a najděte kombinaci, která se vymyká zaběhnutým zvyklostem a působí jedinečně.”
Zdroj: Instagram blog
Vyjádření pocitů
Určitě jste si už také všimli té bubliny, která se nedávno objevila u vaší profilové fotky na Instagramu. Nová funkce nabízí sdílení vaší momentální nálady. Můžete tu pokládat i otázky, na které vám nejen vaši sledující mohou odpovídat. Svou aktuální emoci můžete ještě podpořit přidáním písničky, která vaši aktuální náladu vystihuje.
Zdroj: Instagram blog
Instagram carousel nově s hudbou
Další novinkou, kterou můžete oživit váš feed je přidání hudby i do formátu carousel. A to i když váš “kolotoč” obsahuje video.
Zdroj: Instagram blog
Hudba k vašemu profilu
Další hudební novinka, která se nedávno objevila v instagramových profilech, je možnost si vložit hudbu přímo do hlavičky vašeho profilu. Takže kdykoli si někdo prohlíží váš profil, může si k tomu pustit vaši oblíbenou písničku.
Jak vidíte, tak spousta novinek se týká primárně hudebního obsahu, který dokonale dokresluje veškeré emoce, které prostřednictvím fotografií a videí sdílíte na Instagramu. A tím nutí uživatele se nad vaším obsahem pozastavit a prohlížet si ho o něco déle. Protože kdo by se nechtěl zaposlouchat do hezké písničky?