Reference Holitextil

Představení klienta

Holitextil s.r.o. provozuje showroom a prodejnu s eshopem zaměřeným na ručně šité doplňky pro kojence vlastní značky SI for babies. Na prodejně i v eshopu však může zákazník nakoupit I vybrané produkty dalších výrobců, které vhodně doplňují sortiment místní značky.

Cíle spolupráce:

 

  • Zvýšení prodeje přes eshop

  • Propagace vlastní kvalitní značky vybavení

  • Zásah relevantních uživatelů na sociálních sítích

 

Stanovení rozpočtu

Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a vzhledem k skvělým výsledkům jsme po čase utracený kredit ztrojnásobili.

    Postup Adstartu

    Protože se jedná o dosti specifické zboží, doporučili jsme jako hlavní atribuční kanál Instagram a Facebook, kde cílíme na publikum specificky vybrané k sortimentu. Taktéž zpětné oslovení návštěvníků webu bylo použito právě na sociálních sítích, kde vyniká produkt svou estetickou stránkou a kvalitními grafickými podklady.

    Klient hojně vyhlašuje slevové akce, kterých samozřejmě v marketingové propagaci využíváme. V Google jsme zvolili cestu produktových inzerátů, které mají nadprůměrné výsledky.

    Výsledky při meziročním srovnání

     Po prvním roce vedení kampaní jsme dosáhli tohoto výsledku:

     

    Nárůst návštěvnosti:

    187%

    Nárůst počtu objednávek:

    213%

    Nárůst hodnoty objednávek:

    173 %

     

    Závěr

    Cestou postupného zlepšování povědomí o kvalitní značce a podporou prodeje v eshopu jsme docílili pevného zakotvení na českém trhu a velice zajímavých tržeb nejen na eshopu. Do budoucna plánujeme další navýšení rozpočtů a tím i výkonu kampaní na Google I sociálních sítích. S klientem Adstart zanedlouho oslaví druhé výročí intenzivní spolupráce.

    Kateřina Jechová

    Kateřina Jechová

    Marketing

    Držte krok s online marketingem

    ODEBÍRAT newsletter