Představení klienta
Český prodejce a výrobce kompletního systému oplocení, pro domácnosti i firmy. Mimo to nabízí i celkové montáže.
Spolupráce s klientem začala již v roce 2019. Požadavkem byla podpora prodejů e-shopu.
Pochopení klientova businessu
Klient působí po celé ČR, ale nejvíce ve východních Čechách.
Mezi hlavní výhody patří široká skladová dostupnost uceleného sortimentu pro oplocení. Tzn. nejen samotné ploty, ale i veškerého příslušenství, pro jeho kompletní montáž. Uživatelé tak mají vše dostupné na jednom místě.
Mnoho produktů klient sám vyrábí a může si tak dovolit konkurovat i dobrou cenou.
Navíc. Značka klienta je v oboru již dobře vnímána.
Cíle spolupráce:
- Propagace nejdůležitějších kategorií produktů e-shopu
- Postupné zvyšování prodejů
Stanovení rozpočtu
Klienta výrazně ovlivňují větší či menší úseky sezóny. Rozpočet se z počátku nastavil konzervativněji a po odladění hlavní části produktových kampaní se navýšil. Výše rozpočtu se dynamicky mění podle aktuálních potřeb kampaní, klienta a sezónních vlivů.
Postup Adstartu
Při komunikaci jsme se soustředili na vyzdvižení nabídky kompletního sortimentu, skladovosti, ceny a v neposlední řadě důvěryhodnost značky klienta. To se v kampaňovém mixu promítlo silným zastoupením standardních kampaní ve vyhledávání. P-Max kampaně jsou však aktuálně jádrem výkonu.
Zde jsme ve větší míře zapojili automatizaci a specifické, vysoce relevantní vyhledávací dotazy. Tato část se bude nyní významně rozšiřovat.
Klíčem k úspěchu zde bylo i specifické nastavení GEO cílení, které probíhalo hlavně v počátcích a ladící fázi kampaní.
Výsledky nás vedly k rozšíření inzerce o Bing. Zde se dosahuje dobrého výkonu, který aktuálně stále roste.
Výsledky
Porovnání hlavní sezóny roku 2022 s rokem 2021. Jednalo se o hlavní růstovou fází, s cílem přivést maximálně efektivní výkon. O roku 2023 přibývá období, cílící hlavně na objem tržeb, při zachování rozumné ziskovosti.
E-shop
✔️ Nárůst transakcí o 13%
✔️ Zvýšení průměrné hodnoty objednávky o 29%
✔️ Nárůst tržeb o 46%
Závěr
Konkurence je v tomto oboru hodně velká. Podařilo se však dobře využít klíčových předností a unikátních výhod na straně klienta. Taktéž se podařilo najít správný kampaňový set a směr, kterým mohou kampaně efektivně růst. Spolupráce nadále pokračuje a bude se rozšiřovat.