Chci zvýšit prodej
Jako člen Visibility Group, děláme komplexní online marketing za rozumné ceny pro jednotlivce i firmy po celé ČR.
a nastartovat svůj podnik
CASE STUDY
Představení klienta
Železářství Charouzek je kamenná prodejna železářského zboží a domácích potřeb v Tachově s mnohaletou tradicí. V roce 2021 vykročili směrem k prodeji kvalitních produktů i v online prostředí, kde se snaží zasáhnout zákazníky mimo svoji spokojenou klientelu z okolí Tachova. S Adstartem navázal pan Charouzek spolupráci v půlce září 2023 s cílem posílení online prodejů v e-shopu.
Stanovení rozpočtu
Po vzájemné domluvě s klientem jsme započali spolupráci s nižším kreditem a vzhledem k dobrým výsledkům jsme po čase utracený kredit navýšili nejen z důvodu období vánočních nákupů. Investovat bylo doporučeno do sítě Google a Seznam. Protože se jedná o posílení prodejů v eshopu, alokovali jsme většinovou část rozpočtů do produktových inzerátů na Google i Seznamu.
Postup Adstartu
V Google byla kompletně restrukturalizována stávající kampaň, což vedlo k viditelným nárůstům v počtu objednávek i jejich hodnoty. Po tomto kroku jsme doporučili investovat do Google propagace více prostředků.
V síti Seznam jsme mimo produktové inzeráty zvolili taktéž zpětné oslovení návštěvníků a kampaň na brandové výrazy zavedené značky prodejny.
Závěr
Cestou segmentace kategorií produktů v kampani se strojovým učením a vylepšením podkladů dosahujeme dlouhodobě vynikajících výsledků, o kterých jsme přesvědčeni, že udržíme i nadále. V reklamní síti Skliku jsme taktéž na dlouhodobě vynikajících výsledcích, se kterými je klient spokojen. V budoucnu budeme pružně reagovat na vývoj trhu i portfolia produktů na eshopu Železářství Charouzek.
CASE STUDY
Představení klienta
Český prodejce a výrobce kompletního systému oplocení, pro domácnosti i firmy. Mimo to nabízí i celkové montáže.
Spolupráce s klientem začala již v roce 2019. Požadavkem byla podpora prodejů e-shopu.
Klient působí po celé ČR, ale nejvíce ve východních Čechách.
Mezi hlavní výhody patří široká skladová dostupnost uceleného sortimentu pro oplocení. Tzn. nejen samotné ploty, ale i veškerého příslušenství, pro jeho kompletní montáž. Uživatelé tak mají vše dostupné na jednom místě.
Mnoho produktů klient sám vyrábí a může si tak dovolit konkurovat i dobrou cenou.Navíc. Značka klienta je v oboru již dobře vnímána.
Stanovení rozpočtu
Klienta výrazně ovlivňují větší či menší úseky sezóny. Rozpočet se z počátku nastavil konzervativněji a po odladění hlavní části produktových kampaní se navýšil. Výše rozpočtu se dynamicky mění podle aktuálních potřeb kampaní, klienta a sezónních vlivů.
Postup Adstartu
Při komunikaci jsme se soustředili na vyzdvižení nabídky kompletního sortimentu, skladovosti, ceny a v neposlední řadě důvěryhodnost značky klienta. To se v kampaňovém mixu promítlo silným zastoupením standardních kampaní ve vyhledávání. P-Max kampaně jsou však aktuálně jádrem výkonu.
Zde jsme ve větší míře zapojili automatizaci a specifické, vysoce relevantní vyhledávací dotazy. Tato část se bude nyní významně rozšiřovat.
Klíčem k úspěchu zde bylo i specifické nastavení GEO cílení, které probíhalo hlavně v počátcích a ladící fázi kampaní.
Výsledky nás vedly k rozšíření inzerce o Bing. Zde se dosahuje dobrého výkonu, který aktuálně stále roste.
Závěr
Konkurence je v tomto oboru hodně velká. Podařilo se však dobře využít klíčových předností a unikátních výhod na straně klienta. Taktéž se podařilo najít správný kampaňový set a směr, kterým mohou kampaně efektivně růst. Spolupráce nadále pokračuje a bude se rozšiřovat.
CASE STUDY
Představení klienta
Tradiční český prodejce oken, dveří, garážových vrat a dalšího podobného sortimentu. Kromě prodeje realizuje i montáže a servis.
Spolupráce s klientem začala již v roce 2013. Požadavkem bylo zvýšení relevantní návštěvnosti a počtu provedených akcí na webu.
V roce 2021 se spolupráce doplnila o klasický e-shop.
Klient působí především v západních a jižních Čechách, v rámci 3 poboček. A to již od roku 2005. Klient dobře pracuje se svou značkou. Ta je dnes již známá a pozitivně vnímána. Přednostmi jsou hlavně rychlé dodací lhůty, skladové zásoby, kvalita a schopnost realizovat zakázky tzv “na klíč”.
Právě ona dobrá skladovost byl jeden z důvodů, který vedl k založení e-shopu v roce 2021.
Stanovení rozpočtu
Pro “hlavní web” byl dlouhou dobu stanoven konzervativnější rozpočet. Časem se portfolio klienta rozšířilo a s ním i rozpočet. Společně s klientem jsme již od počátku přistupovali k e-shopu ne jako k “doplňku” pro hlavní web, ale plnohodnotně. A tomu odpovídal i rozpočet.
Postup Adstartu
Kampaně spravujeme klientovi přes 10 let. Kampaňový mix se v průběhu času obměňoval, dle aktuálních potřeb a možností jednotlivých systémů.
V rámci kampaní na hlavní web bylo a je jádro kampaní ve vyhledávání, s akcentem na maximálně relevantní návštěvnost a dohledatelnost. Postupně se doplnily o standardní remarketingové a akviziční kampaně v obsahových sítích.
Po příchodu e-shopu byl mix kampaní hlavního webu obměněn a rozdělen dle toho, co je relevantnější pro daný web. Klíčovým kanálem e-shopu se zde stala produktová část v Google Nákupech, Zbozi.cz, Heurece a obsahových sítích. Postupně se výkon přesunul do P-Max kampaní, které postupně zefektivňujeme.
Před rokem jsme se s klientem domluvili a začali využívat potenciál i na Bingu a Facebooku.
Závěr
V rámci hlavního webu jsme klientovi dlouhodobě doporučovali mírné úpravy. V roce 2022 se nám však podařilo klienta přesvědčit o implementaci výraznějších změn. To vedlo k vyšší interakci uživatelů na webu a zlepšilo celkovou uživatelskou zkušenost. Taktéž se zlepšilo plnění cílů kampaní.
E-shop se podařilo úspěšně rozjet a prosadit jej mezi poměrně silnou konkurencí. Kampaně, po zastabilizování hlavních částí, dlouhodobě plní své cíle a mohly tak být rozšířeny o další systémy.
Reference
Co říkají naši klienti
“Spolupráce mi přinesla 30% meziroční nárůst prodejů. Lidé z Adstartu mi vždy vše správně vysvětlí a neustále chodí s novinkami, které e-shop posouvají dopředu”