Jak připravit sociální sítě na Vánoce?
Svátky se blíží nezadržitelnou rychlostí. Jsou už na to vaše sociální sítě připravené? Pojďme si společně projít 5 tipů, podle kterých si můžete udělat obrázek o tom, jestli jste náhodou něco předvánočního nepodcenili.
1. Plánujte obsah s předstihem
Mít vše dobře promyšlené dopředu je základ. Přemýšlet na začátku prosince jaký obsah by se nejvíce hodil už je opravdu pozdě. Je třeba mít včas připravený kalendář příspěvků, který pokryje celé období od začátku adventu až do Vánoc. Ideálně již hotových. V horším případě alespoň plán, který si budete postupně plnit. Zaměřte se na různé typy obsahu – od inspirací na dárky až třeba po vánoční recepty. V tomto období se také vyplatí zvýšit vaši aktivitu na sociálních sítích. Pokud jste doposud přidávali dva příspěvky týdně, nebojte se nyní odvázat a počet zdvojnásobit.
2. Využijte vizuální prvky
Hlavním tématem Vánoc jsou emoce a atmosféra. Proto si připravte tématické grafiky, videa i fotografie. Upravte si úvodní a profilové obrázky. Vánoce musí ve vašem obsahu vykukovat z každého pixelu. Využít můžete například i různé filtry, které nabízí třeba Instagram nebo TikTok. Sněžící “storíčko” nemůže nikdy zklamat.
3. Interakce s komunitou
Vánoční období je ideální čas pro sdílení. Lidé jsou obecně vřelejší a otevřenější k interakci. Proto vyzvěte své sledující, aby s vámi sdíleli své vánoční tradice či příběhy. Uspořádejte soutěž, která zvýší dosah i interakci s vaším profilem. Velice oblíbeným trendem Vánoc bývají adventní kalendáře. Vymyslete na každý den pro vaše sledující překvapení. Uvidíte, jak vám budou lajky naskakovat.
4. Nabídněte speciální akce a slevy
Sleva! Kouzelné slovíčko, na které slyší téměř každý. A během Vánoc to platí dvojnásob. Vánoční nabídky a slevy nemůžou nikdy zklamat a povzbudí nákupy. Sdílejte je na sociálních sítích a nezapomeňte na limitované časové akce, které podnítí naléhavost a potřebu okamžitého nákupu.
5. Sledujte trendy a přizpůsobte se
Buďte v obraze s aktuálními trendy. Sledujte, co funguje u konkurence a přizpůsobte svůj obsah tak, aby oslovil vaši cílovou skupinu. Třeba si vymyslete svůj originální vánoční #hashtag.
Využijte tyto tipy a přiveďte svou značku do vánoční atmosféry!